پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در شرق کشور (۷ خرداد ۱۴۰۳) به چند دلیل با عجله غذا نخورید با خوردن آش ریواس، هزار و یک جور فایده به بدنتان برسانید | معجون سلامتی در دیگ خانگی! آیا پیاده‌روی پس از غذا خوردن به هضم غذا کمک می‌کند؟ طوفان در آمریکا ۱۱ کشته برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) با یک ساعت پیاده روی چقدر وزن کم می‌کنید؟ نشت شدید مواد شیمیایی از تانکر سوخت مهار شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) با این خوراکی‌ها زودتر پیر می‌شوید حادثه در باشگاه ورزشی بانوان ۷ مصدوم بر جای گذاشت(۶ خرداد ۱۴۰۳) مصرف قهوه برای کودکان زیر ۱۲ سال ممنوع است! آیا برنج قهوه‌ای سالم است؟ فواید فوق‌العاده سیر را بشناسید | از درمان سرماخوردگی تا پیشگیری از آلزایمر قتل فجیع پسر جوان با ۵ ضربه چاقو کولیک نوزاد هیچ دارویی ندارد | مصرف این داروها برای کودکان کمتر از دو سال احتمال مرگ را افزایش می‌دهد هشدار اورژانس کشور درباره افزایش ۴۶درصدی غرق‌شدگی‌ها ساخت ۷ هزار مدرسه در دوره رئیس جمهور شهید ابتکار جالب قاضی جنایی برای انتقال جسدی که دفن شده بود قتل دلخراش پسر جوان با قیچی آرایشگری معدوم سازی بیش از ۵ هزار قلیان در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد کشف ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال شمش طلا در هنگ مرزی تایباد (۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

توضیحات پلیس امنیت اخلاقی تهران در خصوص ایست قلبی «مهسا امینی»

  • کد خبر: ۱۲۵۷۷۸
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
  • ۱
توضیحات پلیس امنیت اخلاقی تهران در خصوص ایست قلبی «مهسا امینی»
روابط عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ(فاتب) در مورد اتفاقات اخیر در یکی از مراکز انتظامی این شهر اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، درپی انتشار اخباری درباره به کما رفتن زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران «درخصوص بدحالی خانمی در مقر پلیس» اعلام کرد: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد.»

در ادامه توضیحات پلیس تهران آمده است:‌ « بلافاصله این خانم با همکاری پلیس و اورژانس به  بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار دارد.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ ضمن «رد برخی اخبار و ادعاهای رسانه‌های معاند درباره این حادثه»، اعلام کرد: «مستندات مربوطه در این خصوص در اختیار پلیس بوده و اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
0
0
یه چیزی هم هست شاید بلافاصله سیانور خورده یه رفتار هیجانی انجام داده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->